مشارکت گسترده در انتخابات، ترسیم آینده ای روشن برای کشور است

سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، ترسیم آینده ای روشن برای کشور است.

علیرضا زندیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات هشتم تیر، اظهار کرد: مردم به جایگاه و اهمیت رییس جمهور در کشور اشرافیت دارند لذا با شرکت در پای صندوق‌های اخذ رای آینده ای روشن برای کشور و منطقه ترسیم خواهند کرد.

وی افزود: مردم باید آگاهانه در پای صندوق اخذ رای حاضر شوند، تا رئیس جمهوری توانمند در راس دولت قرار گیرد و با کابینه‌ای بسیار قوی بتواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و در مسیر برطرف کردن مشکلات کشور مخصوصا مناطق محروم و کم برخوردار همانند شهرستان بیجار گام بردارد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرستان بیجار در زمینه‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی، راه ها و اجرای راه آهن با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم فردی توانمند، جهادی و انقلابی در راس دولت چهاردهم قرار گیرد و به این مشکلات توجه ویژه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از مردم سراسر کشور بویژه مردم خطه گروس که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام بوده اند دعوت می کنم روز جمعه هشتم تیر حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند و برگ زرین دیگری بر کتاب انقلاب اضافه کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha