نماینده مردم تهران: جلیلی نزدیکترین فرد به معیارها و شعارهای اصیل انقلاب است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور اصلح کسی است که به ملاک های انقلاب نزدیک تر و توانایی کار را داشته باشد و جلیلی به لحاظ تفکر و اندیشه نزدیکترین فرد به ملاک ها و شعارهای اصیل انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمود نبویان عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ حامیان دکتر جلیلی که در مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به مشکلات کشور اظهار کرد: کشور امروز درگیر مسایل و مشکلاتی از جمله کنترل نرخ ارز، تورم، نقدینگی، بورس، مهار بانک‌های خصوصی، اشتغال، مسکن، ازدواج، خودرو، قاچاق، اعتیاد و مسایل فرهنگی و آموزش و پرورش است که سعید جلیلی برای همه این مسایل برنامه دارد.

وی ادامه داد: جلیلی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی، اختلافات قوای کشور را حل می کرد و این موضوع سطح بالای کار ایشان را نشان می دهد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گفته این مسوول، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی عاقبت به خیر شد چرا که توانایی کار براساس اصول و ملاک های انقلاب را داشت، انقلابی که در سال ۵۸ در ایران اتفاق افتاد کاملا اسلامی بود و امام راحل به ما آموخت ۲ نوع اسلام از جمله اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ص) داریم و اسلامی که ملت ایران پرچم آن را برافراشت کل قرآن است، معنی آن این است که فقط نماز و روزه و حج و خمس و زکات مهم نیست، بلکه مسلمان حقیقی اول با کفر و ظلم یعنی آمریکا و اسراییل مبارزه می کند.

نماینده مردم تهران: جلیلی نزدیکترین فرد به معیارها و شعارهای اصیل انقلاب است

وی با بیان اینکه آمریکا قوی ترین کشور کره زمین است و به مبارزه با پرچم اسلام و ملت ایران برخاسته است، ادامه داد: همین کشور در طول تاریخ از عزت جمهوری اسلامی شکست خورده است، چرا که می داند اگر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان بالا باشد، جا برای ظلم آمریکا نمی گذارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا نه تنها در داخل ایران بلکه در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و عراق نیز شکست خورد و امروز ملت ایران علی رغم تمام مشکلات در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

به گفته این مسوول، کسانی که می گویند مشکلات ما را باید آمریکا حل کند، توجه کنند که عملیات وعده صادق زانو زدن دنیای کفر در برابر دنیای اسلام بود و نمی خواهیم دوباره کسانی روی کار بیایند تا ملت ایران زانو بزند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم مواظب باشند که به دوران ذلت دوره روحانی برنگردند و به صورت جدی پای کار باشند و برای انتخاب نامزد مورد نظر خود به امید پیروزی انتخابات ریاست جمهوری فعال بوده و پای کار باشند.

گفتنی است، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رقابت ۶ نامزد روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha