جلیلی تنها نامزدی است که راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد

قزوین - ایرنا - جانشین ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان قزوین گفت: جلیلی تنها فردی در میان نامزدهای انتخابات است که راه شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد احمدی روز سه‌شنبه در نشست همراهان ستاد جلیلی در مسجد ولایت قزوین اظهار کرد: بررسی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد که فقط افکار و برنامه های جلیلی شبیه به آرمان‌های رییس جمهور شهید است.

وی اضافه کرد: تمام کسانی که امروز در ستاد جلیلی حضور دارند، فعالان فرهنگی، گروه‌های جهادی و مردمی هستند که مدت‌هاست بدون چشم داشت برای تحقق آرمان‌های مقدس اسلام حضور فعالی در میدان دارند.

احمدی با بیان اینکه جلیلی انسانی صالح و با تقوا است، ادامه داد: تمام رقبا سال‌ها تلاش کردند تا ذره‌ای لکه سیاه و تخلف در زندگی سعید جلیلی پیدا کنند، اما موفق نشدند که این نشان از سلامت وی به عنوان گنجینه ای با ارزش است.

رییس هماهنگی ستاد انتخابات جلیلی در قزوین ادامه داد: امروز حمایت از آقای جلیلی یک توفیق بزرگ است، در این روزهای باقی مانده باید از تمام ظرفیت‌ها برای انتقال پیام و اندیشه های وی استفاده کنیم.

جلیلی تنها نامزدی است که راه شهید رییسی را ادامه خواهد داد

احمدی به شعار تبلیغاتی جلیلی مبنی بر یک جهان فرصت، یک‌ ایران جهش اشاره کرد و گفت: با حضور جلیلی در میدان اجرایی کشور شاهد دستاوردهای عظیمی در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد سایر نامزدها افراد برای دیده شدن فعالیت می‌کنند، اما در ستادهای جلیلی همه بر اساس تفکرات اعتقادی پای کار آمده اند و این خدمت ارزشمند است.

قاسم الهیاری، رییس ستاد جلیلی در شهرستان قزوین نیز در این نشست، گفت: جلیلی به لحاظ تقوا و اخلاص نزدیک ترین فرد به شهید جمهور است که راه شهید رییسی را ادامه می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha