۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱
کد خبر: 85518154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عدالت اصلی‌ترین رویکرد سعید جلیلی در اداره کشور است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد اصلی سعید جلیلی برای اداره کشور مساله عدالت است و در گرفتن هر تصمیمی منفعت مستضعفان و اقشار پایین جامعه را در نظر می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین ثابتی عصر یکشنبه در اجتماع بزرگ حامیان دکتر سعید جلیلی که در مسجد غدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برخی از ستادها در این ایام حساس به جای اینکه با مردم صحبت کنند و دلیل و منطق و استدلال برای انتخاب فرد اصلح بیاورند، فقط شور و هیجان راه می اندازند اما انتخابات فرصتی است که اگر شور داریم باید شعور آن را هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعید جلیل، شخص اصلح این انتخابات است چرا که چندین و چند سال در مقام های مختلف سیاسی فعالیت داشته و حتی مخالفان ایشان قبول دارند که سعید جلیلی ضدفسادترین و پاک ترین چهره ای است که در نظام وجود دارد.

ثابتی گفت: جلیلی چندین سال است که در جایگاه نمایندگی رهبر انقلاب در شورای امنیت ملی فعالیت کرده و هیچ حاشیه و فسادی نه خود و خانواده اش ندارند و صادقانه با مردم حرف زدند و امروز هم بسیاری از معتمدین آن می گویند سعید جلیلی پاک دست ترین و امین ترین در حفظ بیت المال است.

این مسوول ادامه داد: دولتمردان زیادی اعتقاد داشتند که دولت مسوولیتی نسبت به وضع افراد تهی دست جامعه ندارد اما این تفکر اشتباهی است و آقای جلیلی بارها گفته که در هر تصمیمی به مساله فاصله طبقاتی توجه ویژه ای خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده حجت شرعی دارم که می گویم آقای جلیلی آماده ترین فرد از جهت شناخت مشکلات کشور و راه حل های آن است چرا که استان به استان رفته و از نزدیک مشکلات کشور را بررسی کرده و با طیف های مختلف کارشناسان جلسات متعددی برگزار کرده و اکنون نمی خواهد آزمون و خطا کند، بلکه راه حال ها را می داند.

وی با بیان اینکه جلیلی در اولویت ها و موضوعات مختلف کشوری فهم کارشناسی‌ پیدا کرده است، گفت: بسیاری معتقدند جلیلی در حل مشکلات کشوری اهل تعامل نیست، ما می گوییم بله، ایشان با اصحاب زر و زور و تزویر اهل تعامل نیست اما با دانشجو، دانش آموز و اقشار مختلف مردم در سطوح جامعه ارتباط عمیقی دارد و جایگاه بالایی برای دانش آموزان و دانشجویان کشور قائل است.

ثابتی با بیا اینکه بسیاری از مردم ضد انقلاب نیستند بلکه گلایه های نسبت به مشکلات موجود جامعه دارند، گفت: مردم انتظار دارند که قدرت تصمیم گیری رییس جمهور باید در مواقع بحرانی بالا باشد و با یک تصمیم بتواند وضع منطقه را عوض کند.

این مسوول یادآور شد: سعید جلیلی تنها کاندیدای این انتخابات است که ۳۵ سال کار سیاست خارجی انجام داده و بسیاری از مسوولان خارجی آن را می شناسند و ایشان نزدیک ترین گزینه به رهبر جمهوری اسلامی است و اگر امروز وعده ای می دهد می داند که آنها عملیاتی می شود و تا تامین منابع آن وعده ها را هم در نظر گرفته است.

وی افزود: بسیاری می گویند در این انتخابات، بین بد و بدتر یک گزینه را انتخاب می کنند اما طرفداران جلیلی بر اساس ماهیت و شناخت خود از شخصیت ایشان معتقدند آقای جلیلی بهترین گزینه است.

ثابتی گفت: امروز در بسیاری از نظرسنجی ها جلیلی نفر اول است، چرا که مردم مسوول دلسوز و پرکار می خواهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: جلیلی به هیچ وجه انصراف نمی دهد و جدی عمل کرده و وارد میدان شده است و امیدواریم تا آخر این هفته با مشارکت مردم فرد اصلح انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha