توسعه اقتصادی منوط به ارتباط با جهان است

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با دنیا لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است و جز آن نمی توان برای رونق گام برداشت.

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ دهیاران و شورای اسلامی روستاهای حامی مسعود پزشکیان اظهار کرد: مشکل اصلی کشور، تحریم ها است که سبب مشکلات اقتصادی شده است.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری و کمبود بودجه کشور گفت: ۸۰ درصد این مشکل نشات گرفته از تحریم است، برای حل مشکل تورم و گرانی ها باید ارتباط با دنیا برقرار شود.

شهریاری افزود: وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل داده شده اما با کدام پول قرار است محقق شود؟ ایجاد هر شغل ۱۲ میلیارد ریال می طلبد که تامین منابع مورد نیاز بسیار هنگفت نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد بودجه صرف حقوق کارکنان می شود، بودجه عمرانی کمتر از ۳۰ درصد تخصیص می یابد در این شرایط نمی توان امید رشد اقتصادی داشت.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی تنها با برقراری ارتباط خارجی و افزایش روابط بین المللی قابل تحقق است.

وی افزود: قطعا با روی کار آمدن دکتر پزشکیان و پیروزی در انتخابات روند اداره کشور متفاوت خواهد شد، میزان صادرات افزایش یافته و شرایط اقتصاد بهبود می یابد.

وی خاطرنشان کرد: مردم آگاه هستند و به کسی رای خواهند داد که لیاقت و شایستگی مردم را داشته باشد، اکنون موج بزرگ به نفع دکتر پزشکیان و حمایت او راه افتاده است و امید که مردم ما با شرکت گسترده در پای صندوق های رای بتوانند برای تغییر گام بردارند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با آگاهی و روشنی پای صندوق های رای حاضر شویم، زیرا هر رای درست یا نادرست که در صندوق ریخته می شود خدمت و یا خیانت به کشور است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رییس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha