نماینده مجلس: حضور انتخاباتی مردم ایران بازتاب گسترده ای در فضای بین المللی داشت

بجنورد - ایرنا - نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم ایران در انتخابات ۱۵ تیر بازتاب گسترده ای در فضای بین المللی داشته است.

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در گردهمایی طرفداران مسعود پزشکیان در شهر بجنورد اظهار کرد: این حضور پرشور بازتاب زیادی در سیستم بین الملل ایجاد کرد و نگاه کشورهای جهان نسبت به ایران تغییر یافته است.

وی ادامه داد: مردم در این رویداد سیاسی حماسه خلق کردند و در این شرایط سخت با وجود مشکلات پای صندوق رای حاضر شدند.

وی عنوان کرد: تحریم های سالیان گذشته تاکنون فشار اقتصادی زیادی در کشور ایجاد کرده است و باید در این خصوص چاره اندیشی کرد که مطمئن باشید رییس جمهور منتخب از تمامی ظرفیت ها برای این امر استفاده می کند.

شهریاری با تاکید بر اینکه اتحاد و برابری در اولویت قرار دارد تصریح کرد: مشکلات جناحی را کنار خواهیم زد و با همدلی در مسیر توسعه گام بر می داریم.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رییس جمهور جدید به مناطق محروم نگاه ویژه ای دارد و امیدواریم حوزه های بهداشت، راه و زیرساخت در استان مورد توجه قرار گیرد.

شهریاری عنوان کرد: خط و مشی رییس جمهور مشخص است و از جریان خاصی استفاده نمی کند بنابراین تجربه و نخبه گرایی در اولویت کاری وی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هر کس با هر تفکر سیاسی که در خدمت مردم باشد باید حمایت شود ادامه داد: افرادی که دنبال خدمت به مردم هستند نباید با تفکرات جناحی به کشور لطمه وارد کنند.

وی همچنین بیان کرد: باید برای توسعه زیرساخت های استان و خروج از مشکلات تلاش کرد که این مهم با وحدت، همدلی و اتحاد حاصل می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha