همه برای سربلندی ایران پای صندوق‌های رأی بیایند

نوشهر-ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش در دولت روحانی گفت: کسانی که در شبکه‌های معاند بر طبل «رای بی رای» می‌کوبند، مصداق بارز استعمارگران هستند لذا امروز تنها راه نجات ایران، رفتن پای صندوق‌های رای است. 

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان ستاد مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در رامسر افزود: انقلاب اسلامی از دستاوردهای قرن است که گاهی با حیله استعمارگران در عرصه‌های گوناگون، با چالش‌ها و عقب‌ماندگی‌های بسیاری در حوزه سیاسی مواجه شد.

وی تصریح کرد: کسانی که در شبکه های معاند بر طبل رای بی رای می‌کوبند، نمونه مشخص استعمارگران هستند که می‌خواهند مسیر انقلاب را به چالش بکشانند اما امروز تنها راه نجات ایران رفتن پای صندوق رای و نوشتن نام طبیب ایران، مسعود پزشکیان است.

وی انتخابات را فرصتی از جنس روزنه و دریچه امید برای سربلندی ایران توصیف کرد و گفت: باید به این فرصت، دو دستی چسبید.

مهاجرانی با توضیح اینکه هیچ ملتی بدون تعامل با خارج به توسعه نخواهد رسید، افزود: نمی‌توان بدون تعامل سازنده و اتکا به داخل و چند کشور، توسعه را رغم زد.

وی کاهش سرمایه‌های اجتماعی را از چالش‌های پیش روی کشور برشمرد و افزود: همین مساله باعث شده است که ایران به جایگاهی برسد که عده‌ای با صندوق‌های رای قهر کردند و حضور در پای صندوق‌های رأی را بی‌تاثیر می‌بینند.

این مقام مسوول در دولت سابق با اشاره به تلاش محمدجواد ظریف برای پیروزی مسعود پزشکیان گفت: محمدجواد ظریف به کرسی وزارت نیازی ندارد، بلکه کرسی وزارت محتاج حضور چنین شخصیتی است، وی با احساس خطر، اعتبار خود را برای این انتخابات هزینه کرده است.

مهاجرانی، ملت ایران را هوشیار و مایل به تغییر توصیف و اضافه کرد : اعداد دروغ نمی‌گویند، آن چیزهایی که در سفره‌هایتان می‌چینید، واقعیت اقتصادی و عملکرد دولت‌ها را مشخص می‌کند، دروغ پایه‌های این مملکت را نابود می‌کند، پزشکیان قول می‌دهد که مملکت را از وضعیت فعلی بدتر نکند، فصل گفتن حرف‌های دروغین گذشته است، باید کمک کنیم تا مسعود پزشکیان بعنوان طبیب ایران بر مستند ریاست جمهوری بنشیند.

وی رای ندادن را، نوعی رأی دادن دانست و گفت: رای ندادن به مثابه رای دادن به کسانی است که نمی‌خواهند پزشکیان رییس جمهور شود، همه باید از اعتبارشان استفاده کنند، حتی التماس کنند، چرا که التماس برای عزت وطن مترادف با سربلندی است و این آخرین فرصت ماست، زیرا اگر این افراد مدت زمان دیگری بر مسند قدرت باشند، هیچ چیزی از زیرساخت‌های این کشور باقی نخواهد ماند.

وی این انتخابات را برهه‌ای حساس توصیف کرد و گفت: عده‌ای تمامیت خواه می‌خواهند کشور را از ما بگیرند، اما بیایید کمک کنیم تا این وطن، وطن بشود.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح این استان هستند.

مردم روز هشتم تیر پای صندوق می‌روند تا نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند اما در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود، رأی‌گیری مرحله دوم برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم ۱۵ تیر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha