نماینده مردم تهران: جلیلی کشور را با آزمون و خطا اداره نخواهد کرد

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی ۳۵ سال در سمت‌های مختلف حضور داشته و یکی از سالم‌ترین سیاستمداران پس از انقلاب است که کشور را با آزمون و خطا اداره نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین ثابتی شامگاه چهارشنبه‌ در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجد «توحید» شهر بوشهر اظهار کرد: جلیلی بهترین گزینه برای اداره کشور است و برخلاف برخی که با وعده‌ها و شعارهای کلی بدنبال ایجاد هیجان کاذب و جلب رای هستند، صداقت در گفتار را در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: اکنون علاوه بر شور انتخاباتی، باید تلاش کرد شعور انتخاباتی نیز گسترش یابد تا مردم با آگاهی و شناخت، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرونده جلیلی و خانواده وی بطور کامل پاک است و با وجود اینکه ۱۶ سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده تاکنون سطح زندگی‌اش تغییری نکرده است.

جلیلی برای رفع مشکلات کشور برنامه دارد

ثابتی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم که جلیلی به مشکلات آگاه است و راهکارهای رفع آنها را دارد.

وی اظهار کرد: جلیلی از سال ۹۲ و با روی کار آمدن دولت روحانی، هیچ پستی در دولت نداشته اما با این وجود فعالیت‌هایش برای خدمت به مردم بیشتر شده است.

ثابتی عنوان کرد: جلیلی در بسیاری از استان‌ها و شهرها مشکلات را از نزدیک دیده و با مردم نشست‌هایی برگزار کرده است و اکنون با سابقه صدها سفر، هزاران ساعت نشست و شناخت میدانی از مشکلات، ظرفیتی ارزشمند برای انتخاب بعنوان رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید

مسئولان ستادهای جلیلی در استان بوشهر منصوب شدند

فیلم/ سخنرانی مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در جمع بوشهری‌ها

سخنگوی ستاد مردمی جلیلی در بوشهر: جهش کشور در گرو مشارکت مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه با رای مردم جلیلی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شود، او کشور را با آزمون و خطا اداره نخواهد کرد زیرا حداقل ۱۰ سال برای شناسایی مشکلات و کشف راهکارهای آن تلاش کرده است.

جلیلی بر مسائل کشور اشرافیت دارد

ثابتی ادامه داد: جلیلی در صورت انتخاب از روز اول دستورهای اجرایی مشخص دارد که این بدلیل تسلط و اشرافیت او به مسائل و مشکلات کشور است.

وی افزود: رئیس‌ جمهور را نباید در تراز یک پیمانکار یا شهردار ارزیابی کرد، جلیلی در بیشتر سال‌ها در نشست‌های با حضور مسوولان ارشد کشور و در ترازی بالاتر از هیات دولت حضور داشته است.

ثابتی اظهار کرد: جلیلی قدرت تصمیم‌گیری در بحران ها و توان مدیریت بسیار بالایی دارد و با توجه به اهمیت زمان در اداره کشور، ظرفیت این نامزد برای اداره کشور بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: جلیلی تنها نامزدی است که در بین ۶ نامزد، ۳۵ سال تجربه کار در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل داشته و با وجود کم‌حرف بودن، بسیار پرکار و فعال و اهل جنجال و شلوغ‌کاری نیست.

جلیلی وعده پوچ نمی‌دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلیلی فردی صادق است و وعده پوچ نمی‌دهد و بدنبال رای آوردن به هر قیمتی نیست.

ثابتی اظهار کرد: رای مردم به جلیلی از روی اجبار و انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه با شناخت و افتخار بعنوان بهترین گزینه به جلیلی رای می‌دهند و در مقایسه با سایر افراد، جلیلی با فاصله زیادی برتری دارد.

وی اضافه کرد: حامیان جلیلی نباید تنها به رای دادن اکتفا کنند زیرا مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات بسیار مهم است و باید با کسانی که مردد هستند صحبت کرد و برای آنان در شناخت جلیلی استدلال آورد تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

سرنوشت کشور به انتخابات بستگی دارد

ثابتی ادامه داد: سرنوشت ما و آینده کشور به نتیجه انتخابات بستگی دارد از این رو همگان باید حضوری آگاهانه در این عرصه داشته باشند.

وی یادآور شد: اکنون در برخی نظرسنجی‌ها، جلیلی نفر اول و در برخی دوم است و نفر سوم فاصله زیادی با وی دارد.

ثابتی تاکید کرد: جلیلی بطور قطع تا آخر می‌ماند زیرا نسبت به سایر نامزدهای انقلاب رای بیشتری دارد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha