برق پایدار شعبات اخذ رای استان کرمانشاه تامین شده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت در راستای تامین برق پایدار پایگاها و مراکز شعب اخذ رای حوزه های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه خبر داد.

محمدمرادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا؛ انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین وقایع سال جاری اعلام کرد و افزود: به منظور تامین برق پایدار شعبات اخذ رای تمهیدات لازم برای فراهم کردن بستر و زیر ساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.

وی همچنین به تعامل این شرکت با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها مانند دوره‌های گذشته انتخابات، اشاره کرد و افزود: وظیفه داریم در این راستا برای مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رای خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم پای صندوق های رای گیری است که امیدواریم همچون گذشته انتخابات پرشور و پر شکوه برگزار شود.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در یک هزار و ۶۳۶ شعبه اخذ رای شامل ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی آغاز شد.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

بیش از ۳۲ هزار نفر در استان کرمانشاه کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

چهار نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف هستند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha