دعوت جامعه فرهنگ و هنر کرمانشاه از مردم برای شرکت در انتخابات

کرمانشاه - ایرنا - جمعی از هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی و تئاتر استان کرمانشاه در پیامی ویدیویی از مردم خواستند با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به فردی که دغدغه فرهنگ و هنر دارد، رای دهند.

به گزارش جمعه ایرنا، کامران رضایی رییس انجمن سینمای جوان کرمانشاه در این پیام گفت: از تمام هنرمندان و همکاران گرامی دعوت می کنم با حضور در پای صندوق رای سرنوشت خود را رقم بزنیم.

سامان آریان پور کارگردان و فیلم ساز نیز اظهار کرد: از تمام مردم و به خصوص هنرمندان دعوت می کنم تا به رییس جمهوری که به فکر حوزه هنر کشور است رای دهند؛ برای پیشرفت در حال حاضر راه دیگری جز حضور پرشور پای صندوق رای نداریم.

هواس پلوک کارگردان و پیشکسوت تئاتر کرمانشاه بیان کرد: انتخابات کاری ملی و مردمی است و هرکسی این حق را دارد تا در سرنوشت خود سهیم باشد؛ از همشهریان عزیز و بلندآوازه کرمانشاهی دعوت می کنم تا در پای صندوق های رای حماسه آفرینی کنند.

همچنین پگاه پورکاشفی فعال عرصه تئاتر گفت: از مردم و همشهریان کرمانشاهی خود می خواهم که در انتخابات شرکت و به فرد اصلح که دغدغه هنر داشته باشد رای دهند.

احسان زین الدین کارکردان و بازیگر تئاتر نیز اظهار کرد: امیدوارم امروز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای بتوانیم با بهترین انتخاب آینده ای مناسب را برای کشور رقم زنیم.

سعیده امیری کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: انسان ذاتا انتخاب گر است و از بدو تولد مدام در حال انتخاب بین بد و خوب است؛ در نتیجه امروز با حضور در پای صندوق های اخذ رای یک رییس جمهور مردمی را انتخاب و به پیشرفت کشور کمک می کنیم.

آرش منصوری کارگردان بازیگر و کارگردان تئاتر بیان کرد: از همه آحاد جامعه به خصوص هنرمندان درخواست دارم تا در این انتخابات به فردی رای دهند که دغدغه فرهنگی بیشتری دارد؛ از مردم می خواهم که به کسی رای دهند که مشکلات فرهنگیان و جامعه فرهنگ و هنر را بهتر درک می کند.

وی ادامه داد: اگر امروز در انتخابات شرکت نکنیم در آینده هیچ گلایه ای از ما پذیرفته نیست؛ باید سهمی در این عرصه داشته باشیم تا بعدها بتوانیم مطالبه گر باشیم.

بیتا مرادی فعال عرصه تئاتر نیز گفت: بنده به عنوان یک هنرمند برای سازندگی ایران رای خواهم داد؛ از همه مردم شهر و کشور دعوت می‌کنم برای شرکت در انتخابات به پای صندوق های رای بیایند، انتخابات باید مسابقه ای باشد برای کسب افتخار خدمت به مردم نه برای کسب قدرت.

روزبه حبیبیان رییس انجمن گرافیک استان کرمانشاه اظهار کرد: انسان هر فعالیتی که در طول عمر خود انجام می دهد برای کسب دست آوردهایی است، در زندگی مدرن انتخابات و انتخاب کردن یکی از این دست آوردهاست و نقش مهمی دارد؛ اگر احساس می کنیم رای ما هرچقدر هم اندک تاثیر مثبتی در روند پیشرفت کشور دارد باید این کار را انجام دهیم.

طیبه بهرامی فعال عرصه تئاتر گفت: با انتخابی آگاهانه باید فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنیم که دغدغه فرهنگ و هنر را داشته باشد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری ایران مفید باشد؛ از همه مردم به خصوص همشهریان دعوت می کنم که در انتخابات شرکت و به فردی مفید برای کشور رای دهند.

سیامک رعنایی کارگردان و بازیگر تئاتر بیان کرد: همه با هم برای سازندگی ایران عزیز رای می دهیم؛ امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی برای خدمت به مردم باشد نه برای کسب قدرت.

سید محمد حسینی تکیه بازیگر و فعال حوزه تئاتر گفت: امیدوارم با حضور در پای صندوق های رای بتوانیم سرنوشت کشور را با دستان خود رقم زنیم.

در بخشی دیگر میلاد زارعی فعال عرصه موسیقی اظهار کرد: امیدوارم با شرکت در این انتخابات به فردی رای دهیم که بتواند به اعتلای فرهنگ و هنر جامعه کمک کند.

زهرا آرام مدرس و فعال حوزه موسیقی نیز معتقد است: هر زمانی که مردم حضور پر شور تری پای صندوق های رای داشته اند رییس دولتی مردمی تر انتخاب شده، اینبار هم اگر بخواهیم فضای فرهنگی مناسبی در کشور حاکم باشد باید حضوری حداکثری داشته باشیم.

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم گفت: حضور پر شور ما در پای صندوق رای پشتوانه مهمی برای رییس جمهور آینده ایران فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور می شود است؛ این حضور برگ زرین دیگری برای ایران عزیز خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha