۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85521961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زیرساخت‌های ارتباطاتی برای برگزاری انتخابات در خوزستان فراهم است

اهواز- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان با تاکید بر اینکه پوشش ارتباطی شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه‌های ارتباطی همراه و ثابت مخابرات است گفت: در همین راستا، اقدامات لازم زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری هر چه بهتر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مهیا است.

به گزارش ایرنا رحیم فلاح‌زاده پنجشنبه در بازدید از مراکز مخابراتی شهرستان اهواز بیان کرد: بسترهای مخابراتی برای پایداری ارتباطات از جمله شبکه تلفن ثابت، همراه، دیتا و همچنین شبکه فیبر نوری در شعب اخذ رای ثابت و سیار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت زیر ساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات افزود: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیر ساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، تمامی عوامل اجرایی از جمله بخش‌های فنی و پشتیبانی شبکه‌های ارتباطی قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تا پایان این رویداد ملی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

فلاح زاده بیان کرد: واحدهای فنی و شبکه مخابرات، تمامی زیرساخت‌های ارتباطاتی را برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرده و با تمهیدات صورت گرفته تمام شهرهای استان تحت پوشش شبکه دیتای مخابرات منطقه قرار دارند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی احتمالی در حوزه‌های انتخاباتی سراسر استان تصریح کرد: آمادگی لازم برای رفع سریع مشکلات به منظور پایداری ارتباطات در روز انتخابات وجود دارد و وضعیت مخابراتی در حوزه‌های انتخاباتی استان به صورت مانیتورینگ و لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره بر آماده باش کامل نیروهای مخابرات در مراکز روستایی افزود: ایمن سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازهای ارتباطی انتخابات همچنین فراهم نمودن شرایط لازم برای پوشش شعبه‌های اخذ رای از جمله برنامه‌های دیگر مخابرات منطقه خوزستان در راستای پایداری ارتباطات در روز انتخابات ریاست جمهوری است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: برای برقراری ارتباطات پایدار در روز انتخابات و ممانعت از هرگونه حفاری دستگاههای خدمات رسان در راستای پایداری شبکه با ستاد برگزاری انتخابات استانداری خوزستان هماهنگی لازم انجام شده است.

به گزارش ایرنا، پیش از مدیر کل ارتباطات خوزستان هرگونه حفاری تا روز انتخابات را برای پایداری شبکه ارتباطاتی استان ممنوع اعلام کرد.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha