حضور حداکثری در انتخابات، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند

گرگان- ایرنا- استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان با صدور پیام مشترکی، ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات هشتم تیر تاکید کردند: حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موجب سربلندی و عظمت ایران شده و توطئه دشمنان قسم خورده این سرزمین را نقش برآب خواهد ساخت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، در این پیام که پنجشنبه صادر شده، آورده‌اند: حضور گسترده در انتخابات هشتم تیر، زمینه خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه را برای دولت چهاردهم فراهم خواهد کرد.

در پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان آمده است: شرکت در انتخابات حق و فریضه‌ای دینی و عقلایی است که می‌تواند زمینه قوام، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم کند.

زنگانه و نورمفیدی در این پیام از عموم مردم شیعه و سنی و اقوام ساکن در استان گلستان برای شرکت پرشور در انتخابات هشتم تیر به منظور تعیین رییس دولت چهاردهم دعوت کرده اند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور فردا (جمعه) هشتم تیر برگزار می‌شود.

یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که از این شمار ۹ هزار و ۶۴۳ نفر برای نخستین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha