امام جمعه کرمان: حضور پرشور و انتخاب اصلح وظایف مهم ماست

کرمان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: در هر انتخابات به ویژه ریاست جمهوری ۲ وظیفه مهم داریم که حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح جمعه در شعبه اخذ رای گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم در این انتخابات پررنگ و پرشکوه خواهد بود زیرا حق هم همین است.

وی ادامه داد: وظیفه نخست ما حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است که انسجام ملی، وحدت جامعه و حساسایت هر فردی به سرنوشت خود را نشان می دهد.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: وظیفه دوم ما در انتخابات این است که فرد اصلح را برگزینیم و حتما دوستان در همین مدتی که تبلیغات انتخاباتی بوده تصمیم خود را گرفته اند.

امام جمعه کرمان اظهارداشت: مردم بدانند در این انتخابات سرنوشت کشور به دست کسی می سپاریم که باید اقتصاد و دیگر امور کشور را در همه ابعاد پیش ببرد.

علیدادی سلیمانی تاکید کرد: تفاوت شاخص این انتخابات با سایر انتخابات ها ابتدا مربوط به موقعیت کشور است چون رییس جمهور عزیزی که خود را وقف مردم کرده بود در راه خدمت به مردم از دست دادیم.

وی تصریح کرد: نیازمندیم که در انتخابات امروز زمینه نهضت خدمت‌رسانی که رییس جمهور شهید ایجاد کرده بود را فراهم کنیم تا این پرچم به دست یکی دیگر از شخصیت های این نظام قرار گیرد.

امام جمعه کرمان گفت: هنوز ۲ ماه از شهادت رییس جمهور شهید نگذشته و روز گذشته در چهلم این شهید بزرگوار بودیم که امروز در پای صندوق های رای حاضر شدیم؛ این مهم ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران را می رساند که کوچک ترین مشکلی برای خدمت رسانی پیش نیامد و به یاری خدا نتیجه خوبی هم در انتخابات اصلح برای مردم رقم بخورد.

وی تصریح کرد: مردم به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح و شاخص های فرد اصلح توجه می کنند و با معیارهایی که رهبری فرمودند انتخابی اصلح خواهند داشت.

علیدادی سلیمانی گفت: ما کشوری هستیم که آمریکا در طول دوران بعد از انقلاب برای ما نقشه های شوم کشیده و اکنون چیزی از دشمنی این دشمن خبیث نیز کم نشده است.

وی تصریح کرد: حتما فردی توانمند و با تجربه بهتر می تواند پرچم خدمت به مردم را در دست بگیرد و به نهضت خدمت رسانی عمل کند.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha