حضور با نشاط جامعه ورزش ایلام  پای صندوق‌های رأی

ایلام- ایرنا- جامعه ورزشی استان ایلام در قالب گروه‌ها و هیئت‌های مختلف ورزشی با حضور با نشاط و پرشور در شعبا اخذ رای، آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جامعه ورزش ایلام در حالی که لباس‌های ورزشی بر تن داشتند، با حضور با نشاط و پرشور در پای صندوق های رأی، آرای خود را در شعبه مدرسه توحید شهر ایلام به صندوق انداختند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با اعلام پیشگامی جامعه ورزش استان در انتخابات از همه اقشار جامعه خواست حضوری حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند.

"شهاب شهبازی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جامعه ورزشی استان نیز همچون آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه هشتم تیرماه حضوری در رنگ دارند.

وی افزود: حضور پرشور در این انتخابات یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب و مسئولان ارشد نظام است.

شهبازی گفت: جامعه ورزش یکی از اقشاری است که در ادوار گذشته نه تنها مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند بلکه مردم را نیز برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای ترغیب می‌کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام، انتخابات را رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی برشمرد و گفت: در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد جامعه است.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، موجب سرافرازی ملت و کشور عزیزمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان به اتفاق جمعی از ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان هیئت‌های ضمن انداختن رأی خود به صندوق، اقشار مختلف مردم را به مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای فراخواندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha