استاندار: در هیچکدام از شعبات اخذ رای استان کرمانشاه کمبود تعرفه نداریم

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش تدریجی مشارکت مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: تاکنون در هیچکدام از شعبات اخذ رای استان کرمانشاه با کمبود تعرفه رو به رو نبوده‌ایم.

به گزارش ایرنا، محمد طیب صحرایی شب جمعه در بازدید از شعبات اخذ رای شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: تا به این لحظه و نسبت به مدت مشابه هفته قبل حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار پر شورتر بوده است.

وی با بیان اینکه فردا رییس جمهور جدید خود را خواهیم شناخت، ادامه داد: از همه هم استانی هایی که تا این لحظه موفق به حضور در پای صندوق های رای نشده و نتوانسته اند رای دهند خواهش دارم از زمان باقی مانده استفاده کرده و رای خود را به صندوق بیندازند.

صحرایی بیان کرد: رای ما برای رییس جمهور آینده پشتوانه محکمی است، به همین دلیل هرچه تعداد رای بیشتر باشد عزت و احترام ملت ایران در صحنه های داخلی و خارجی بیشتر است و رییس جمهوری که با آرای بیشتری انتخاب شود می تواند بهتر به مردم خدمت کند.

استاندار کرمانشاه افزود: دستگاه های تشخیص هویت در بعضی از شعبات استان به دلیل گرمای هوا چند دقیقه ای دچار اختلال و توقف شد اما با این حال تا به این لحظه خدمت رسانی متوقف نشده است؛ در شعباتی که دستگاه خراب شده دستگاه جایگزین مستقر شده است.

به گزارش ایرنا؛ رای گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستانهای ۱۴ گانه استان کرمانشاه آغاز شد.

در این دوره مانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرها و روستاهای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

همچنین تعداد آرای صحیح ماخوذه در استان کرمانشاه ۴۸۸ هزار و ۴۲۷ رای و آرای باطله را ۲۶ هزار و ۹۵۵ رای بود که بر مشارکت ۳۱/۵۰ درصدی در این خطه غربی ایران دلالت دارد.

آرای دور اول نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه به ترتیب برای مسعود پزشکیان ۲۹۴ هزار و ۱۳۹ رای و برای سعید جلیلی ۱۱۳ هزار و ۲۸۷ رای بود.

این گزارش حاکیست مشارکت مردم شهرستان ها استان کرمانشاه به ترتیب سنقر۴۰/۵۰، کنگاور ۳۴ درصد، صحنه ۳۱/۷۲، هرسین ۳۴/۸۲، پاوه ۲۷/۷۹، جوانرود ۲۰/۹۲، روانسر ۲۰/۸۸؛ ثلاث باباجانی۲۶/۲۳، اسلام آبادغرب؛ ۳۳/۲۸، دالاهو ۲۷/۱۱، قصرشیرین ۳۱/۲۹، سرپل ذهاب ۳۱/۷۷ ، گیلانغرب ۵۰/۳۴، کرمانشاه ۲۹/۹۲ درصد و سر جمع استان ۳۱/۵۰ درصد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha