استاندار بوشهر: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شد

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: تمامی ابزارها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این استان مهیا شده است.

«احمد محمدی‌زاده» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رقابت جدی بین داوطلبان ریاست جمهوری شکل گرفته و این امر نویدبخش مشارکت گسترده مردم در استان و سراسر کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: قول می‌دهیم انتخابات با سلامت و امنیت کامل برگزار شود و در این زمینه تمام شرایط سخت افزاری و نرم افزاری مهیا شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: دشمنان انقلاب نمی‌خواهند انتخاباتی باشکوه در کشور برگزار شده و حماسه‌ای خلق شود.

محمدی زاده ادامه داد: دشمن می‌خواهد نشان دهد که نظام تنها است و مردم پشت آن نیستند، اما بدون تردید همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد حضور میلیونی مردم در سراسر کشور خواهیم بود.

وی عنوان کرد: از همین جا از همه مردم دعوت می‌کنم که به طور جدی در انتخابات شرکت کرده و حماسه‌ای جدید خلق کنند تا منجر به ناامیدی دشمنان ایران اسلامی، ضد انقلاب در خارج و کشورهای آمریکا و اسرائیل شود.

بیشتر بدانید

۲۸۰۰ نفر بر فرایند انتخابات در استان بوشهر نظارت می‌کنند

فرماندار بوشهر: برگزاری انتخابات در ۵۰ روز پدیده‌ای شگرف در تاریخ سیاسی کشور است

گام بلند هنرمندان ساحل‌نشین برای گره‌زدن گرمای بوشهر به انتخابات ریاست جمهوری

استاندار بوشهر با تأکید بر اهمیت انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ است که باعث امیدواری در جوامع بشری شده و ما مدافعان واقعی مردم غزه و فلسطین هستیم.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل دشمنان بشریت هستند و آنچه که امروز با حضور حماسی مردم انتخابات اتفاق می‌افتد، صحنه مقابله حق با باطل است.

محمدی زاده اظهار کرد: امروز جبهه حق، یعنی مردم ایران، آماده‌اند تا برابر جبهه باطل صف‌آرایی کرده و این حادثه بزرگ را رقم بزنند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز هشتم تیرماه در ۷۹۰ شعبه ثابت و سیار استان بوشهر آغاز شده است.

از مجموع شعب اخذ رای، ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار برای اخذ آرای مردم استان بوشهر در این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده از این تعداد ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی هستند.

به گفته مسئولان تمامی زیرساخت های مورد نیاز در راستای انتخاباتی باشکوه در استان تدارک دیده شده و همچنین ۲۷ هیات اجرایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha