فرماندار سبزوار: مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اقتدار نظام و عزت ملت است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اقتدار نظام، عزت ملت و موجب یأس و ناامیدی دشمن می شود.

حسین ابراهیمی کردیانی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه مسجد جامع سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک حق، وظیفه شرعی و ملی و پشتوانه ای محکم برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در سبزوار فراهم شده است، اظهار کرد: ۲۰۴ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار شهری و روستایی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان فعال شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین چهار هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و پشتیبانی در این شهرستان کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه از ساعات اولیه صبح، شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هستیم، افزود: واجدان شرایط رای در حد امکان در همان ساعات اولیه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و رای دادن خود را به بعد از ظهر و ساعات پایانی شب موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم با رای خود، سرنوشت چهار سال آینده خود و کشور را به دست یکی از نامزدهای حاضر در این عرصه می سپارند، اظهار کرد: مردم با انتخاب نامزد اصلح، که معیارهای آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص شده است، زمینه پویایی و بالندگی بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در ۲۰۴ شعبه اخذ رای شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha