۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85509575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۴ شعبه رای‌‎گیری انتخابات ریاست جمهوری در سبزوار پیش‌بینی شد

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ۲۰۴ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۴ شعبه اخذ رای در حوزه شهری ۲ شهر سبزوار و «روداب» و ۶۰ شعبه نیز در مناطق روستایی شهرستان مستقر می شود.

وی اطهار کرد: تمهیدات لازم برای اجرای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان اندیشیده شده و با توجه به تجربه برگزاری انتخابات موفق دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم فراهم است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: نشست هایی با حضور اعضای هیات های اجرایی، نظارتی و مجریان انتخابات برگزار شده و در این زمینه امکانات و مقدمات لازم تدارک و پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی با اشاره به تشییع باشکوه رییس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت افزود: حضور پرشور و حماسی مردم ایران در پای صندوق های رای، تکمیل کننده این نمایش انسجام و وحدت ملی خواهد بود.

وی اظهار کرد: دشمن همچون گذشته با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات پیش رو است اما مردم ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی این بار نیز آماده خلق حماسه ای دیگر هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر برگزار می‌شود.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha