فرمانده سپاه هرمزگان: مشارکت حداکثری در انتخابات تشکیل دولتی توانمند را به دنبال دارد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، روز انتخابات ریاست جمهوری ایران را به تعبیر رهبرمعظم انقلاب، لیله القدر سیاسی این انقلاب دانست و گفت: مشارکت حداکثری در این حماسه سیاسی، دولتی مقتدر و توانمند را تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سردار اباذر سالاری روز جمعه همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود در مسجد قدس بندرعباس اظهار کرد: مفتتخر به این هستیم که مردم استان هرمزگان در تمامی این چهار دهه از انقلاب، در کنار هم و با حفظ انسجام، حضور منسجم و پررنگی را در همه انتخابات‌ها رقم زدند؛ در این انتخابات هم که یک انتخابات زودهنگامی به جهت شهادت شهید والامقام آیت الله رییسی، رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان بود، به لطف الهی با حضور گسترده مردم عزیزمان شاهد یک حماسه بزرگی هستیم.

وی افزود: حماسه‌ای که می‌تواند تکمیل کننده بدرقه شهیدان عزیزمان باشد، و ملت ایران به لطف الهی بتوانند با مشارکت حداکثری و با ظرفیت افزایی برای نظام و انقلاب، زمینه‌ای فراهم کنند که یک انتخابات پرشور و پرحرارتی را در ایران اسلامی شاهد باشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: امیدواریم در کنار این حماسه بزرگ، با انتخاب اصلح با افرادی که بتوانند راه و مسیر شهید رییسی بزرگوار را با توکل بر خداوند دنبال کنند که همان خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی است، دست یابیم.

وی ابزار کرد: امروز توفیقی است که سپاه و بسیج هم در کنار آحاد مردم و در حوزه مشارکت افزایی و تکمیل و تقویت امنیت در کنار نیروهای مقتدر نیروی انتظامی حضور دارند؛ و امیدواریم یک حماسه بزرگ و یک انتخابات پرشوری را در ایران اسلامی و استان هرمزگان شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر شده است.

مردم هرمزگان روز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سایر استان‌های کشور از همان ابتدای آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شدند تا ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، نمازد مورد نظر خود را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha