۱۷ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در اصفهان رای اولی هستند+ فیلم

اصفهان- ایرنا- فرماندار اصفهان گفت: نزدیک به ۱۷ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری در استان رای اولی هستند.

محمدعلی احمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در اصفهان افزود: ۹۵۵ شعبه اخذ رای در روستاها، شهرها، مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده ها و تفرجگاه های شهرستان اصفهان از ساعت هشت امروز صبح فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تعدادی شعبه سیار هم برای اخذ رای در برخی مراکز از جمله بیمارستان ها و خانه سالمندان و بعد از ظهر در مراکز تفرجگاهی در نظر گرفته شده است.

احمدی ادامه داد: هماهنگی لازم نیز برای اعزام شعبه‌های سیار اخذ رای برای حضور در منازل والدین شهدایی که به‌دلایلی مانند کهولت سن نمی‌توانند از منزل خارج شوند با همکاری بنیاد شهید و سازمان بهزیستی صورت گرفته است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه رقابت‌های نامزدها در این دوره از انتخابات، بسیار پرشور بود، خاطرنشان کرد: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی برای نظارت بر چگونگی فرایند انتخابات در شعب اخذ رای حضور دارند.

احمدی تاکید کرد: سلامت انتخابات به‌دلیل چشم های ناظر مردم تضمین شده و هدف برگزارکنندگان، سلامت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: با مجموعه تمهیداتی که در حوزه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت پیش بینی شده انتظار ما این است که به یاری خدا و بدون هیچ مشکلی رای‌گیری به پایان برسد.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

برای این دوره از انتخابات در استان اصفهان بیش از چهار میلیون تعرفه توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

شهرستان اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha