قائم مقام ستاد جلیلی: سفر جلیلی به اصفهان، موج فزاینده در سراسر کشور ایجاد کرد

اصفهان-ایرنا-قائم مقام ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان اصفهان گفت: سفر جلیلی به اصفهان، موج فزاینده در سراسر کشور ایجاد کرد که بر اقبال رای دهندگان به این نامزد ریاست جمهوری موثر بود.

امیرحسین کمیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معضلات و مشکلات اصفهان پیش از سفر جلیلی مطالعه و طبقه بندی شده بود و برای برون رفت از آنها برنامه مدون تنظیم شده است.

کمیلی افزود: در فرصت باقی مانده تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تلاش می شود برنامه سفر به سایر استانها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اصفهان گفت: ستادهای این نامزد ریاست جمهوری همچنان به صورت مردمی و بر اساس الگوی "هر نفر یک ستاد" و "هر خانه یک ستاد" اداره می شود.

وی افزود: تبیین و آگاهی بخشی به مردم، تشویق به حضور در دور دوم انتخابات و اطلاع رسانی اهداف و برنامه های سعید جلیلی از دیگر محورهای فعالیت ستادهای وی خواهد بود.

کمیلی ادامه داد: ستادهای محمدباقر قالیباف نیز برای جلب آرا به سمت سعید جلیلی فعالیت خود را در اصفهان و شهرستانها آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم که محل ستادهای محمدباقر قالیباف همچنان حفظ شوند و فعالیت های تبلیغاتی خود را ادامه دهند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی جلیلی در اصفهان گفت: انتخابات در شعبه های اخذ رای شهر و روستاهای اصفهان بخوبی برگزار شد و بنا به گفته نمایندگان سعید جلیلی مشکل خاصی در زمینه تخلفات احتمالی یا کمبود تعرفه پیش نیامده است که امیدواریم این فرایند در دور دوم نیز به همین شکل انجام شود.

کمیلی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات جمعه ۱۵ تیر افزود: امیدواریم با جلب آرای گروه هایی از جامعه که در دور نخست رای نداده اند و یا آنهایی که سایر نامزدها را انتخاب کردند بتوانیم سعید جلیلی را با آرای بالا و پشتوانه اعتماد مردم روانه قوه مجریه کنیم.

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌ گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان روز جمعه هشتم تیر ماه و همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات استان اصفهان، تعداد واجدین شرایط در این استان سه میلیون و ۷۵۹ هزار و ۱۱۲ نفر بودند و کل آرای ماخوذه یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۴۷ هزار معادل ۴۱ درصد بوده است.

در استان اصفهان سعید جلیلی با ۸۶۸ هزار و ۴۳۱ رای و کسب ۵۶/۷۳ درصد آرا اول، مسعود پزشکیان با ۴۲۸ هزار و ۹۸ رای و کسب ۲۷/۹۷ درصد آرا دوم شدند. همچنین محمدباقر قالیباف با ۱۳۹ هزار و ۹۷۹ رای و کسب ۹/۱۴ درصد آرا سوم و مصطفی پور محمدی با ۱۶ هزار و ۵۲۴ رای و کسب ۱/۰۸ درصد آرا چهارم شد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزرات کشور مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیرماه جاری، برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha