رییس مجمع نمایندگان اصفهان: انتخاب مردم هرچه باشد، به صلاح نظام است

اصفهان-ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اصل مهم حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری است و هر نتیجه‌ای حاصل شود امیدواریم به مصلحت نظام باشد، گرچه فرد متتخب خوشایند عده‌ای هم نباشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: موضوع مهم مشارکت مردم است و همه باید نتیجه را برای اثبات مبانی انقلاب، اصل جمهوریت و اعتلای ایران بپذیریم.

وی با بیان اینکه هر گامی که مردم بسوی شعبه اخذ رای بر می‌دارند بر عصبانیت دشمنان کشور می‌افزاید، ادامه داد: حضور پررنگ مردم در انتخابات نشانه جمهوریت نظام و اعتقاد به حاکمیت دینی است.

حجت‌الاسلام نقدعلی افزود: مردم فرد اصلح را بر اساس اعتقاد نامزد ریاست جمهوری به مبانی مدیریت دینی، رفع تبعیض و برخورداری از برنامه و کارنامه شفاف انتخاب کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای خدمت افزود: در طول سال‌هایی که از انقلاب اسلامی گذشته است، مردم در شرایط مختلف کشور امکان انتخاب کارگزاران خود را داشته اند و نتیجه آن نیز ملموس است، بنابراین در این انتخابات نیز امیدواریم نتیجه منطبق بر مصلحت مردم و نظام باشد.

وی از اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا با حضور در شعبه‌های اخذ رای در تعیین سرنوشت کشور نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز جمعه هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

برای این دوره از انتخابات در استان اصفهان بیش از چهار میلیون تعرفه توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha