امام جمعه ایلام: شهید رییسی یک معیار خدمت‌رسانی برای روسای‌جمهور است+ فیلم

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهید رییسی در کسوت رییس جمهور یک شاخص و معیار را برای روسای جمهور آینده از خود به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رییس جمهور شهید یک رویه جدید از خدمتگذاری به مردم را به روسای جمهور بعدی نشان داد.

وی افزود: هرچند جایگزین کردن یک رییس جمهور دیگر به جای شهید رییسی سخت است اما با مشارکت گسترده در انتخابات باید یک فرد اصلح و شایسته خدمتگذاری به مردم همچون شهید رییسی انتخاب شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری ایران مورد توجه تمام کشورهای دنیاست و میزان مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد.

وی یادآور شد: فرد منتخب از هر طیف و جناحی که باشد گوش به فرمان رهبری در راه خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد و برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha