مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، صحنه‌ای از دموکراسی است+ فیلم

اصفهان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مشارکت آزاد مردم در تمامی انتخابات به ویژه ریاست جمهوری، صحنه‌ای از نمایش دموکراسی در کشور است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: مردم با انتخاب رییس جمهور اصلح می‌توانند سرنوشت کشور را در مسیر درستی که مدنظرشان هست قرار دهند.

وی با تاکید بر انتخاب فردی که بیشترین کارآیی را دارد و یا در دوران مسوولیت های قبلی خود عملکرد مطلوبی داشته است گفت: رییس جمهور منتخب باید بتوانند راه شهید بزرگوار آیبت‌الله رییسی و همراهانشان را ادامه دهد.

امام جمعه اصفهان افزود: همچنین منتخب مردم برای مسوولیت قوه مجریه باید آنچه که خواسته همه شهداست که ایرانی سربلند داشته باشیم را عملی کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی همه خواهران و برادران است گفت: اطمینان داریم افرادی که ما در استان اصفهان می‌شناسیم همه در انتخابات شرکت می کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: فرمایش علما، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب که همیشه به نفع مرم حرف می زدند باید مدنظر مردم برای شرکت در انتخابات قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ایران متعلق به همه مردم است و برای سهیم شدن در سرنوشت کشور همگان باید در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: اکنون مردم اصفهان در جای جای مختلف این دیار بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب و حکم عقل مشغول رای دادن به امید سربلندی کشور هستند.

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز (جمعه)همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha