فرماندار: رای‌گیری در مناطق زلزله‌زده کاشمر بدون وقفه در حال انجام است

مشهد-ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: ۹۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان از جمله شعب اخذ رای در مناطق و روستاهای زلزله زده کاشمر دایر است و رای‌گیری از مردم این منطقه بدون وقفه در حال انجام است.

حجت الله شریعتمداری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در کنار خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مناطق زلزله زده، هم اکنون شعب اخذ رای در روستاهای زلزله زده مانند «محمدیه» و دیگر مناطق آغاز شده است.

وی گفت: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از میان مردم در قالب هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت و تامین امنیت در فرآیند انتخابات کاشمر مشارکت دارند.

فرماندار کاشمر به تشکیل ۹۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان اشاره و بیان کرد: از این تعداد ۶۱ شعبه در شهر کاشمر، ۱۳ شعبه اخذ رای در بخش «فرح دشت» و ۲۳ شعبه رای گیری نیز در روستاهای بخش مرکزی فعالیت می کنند.

وی همچنین تعداد شعب اخذ رای سیار این شهرستان را پنج شعبه عنوان و بیان کرد: پس از وقوع زلزله ۲۹ خرداد ماه در کاشمر، به دلیل مسایل ایمنی و استحکام بنا، مکان چند شعبه اخذ رای در شهرستان جابجا شده و به مکان های امن در نزدیکی شعب قبلی منتقل شده است.

شریعمتداری گفت: مردم هم اکنون در شعب اخذ رای شهرستان در صفوف اخذ رای قرار دارند و پیش بینی می شود مشارکت در کاشمر بیشتر از ادوار گذشته انتخابات خواهد بود.

رای‌گیری در مناطق زلزله‌زده کاشمر خراسان رضوی

به گزارش ایرنا، بر اثر وقوع زلزله پنج ریشتری ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه ظهر روز سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ماه در شهرستان کاشمر چهار نفر جان باختند و ۱۱۵ نفر نیز مصدوم شدند.

جمعیت شهرستان کاشمر ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha