استاندار همدان: حضور حداکثری در انتخابات پایه استحکام نظام اسلامی است

همدان- ایرنا-  استاندار همدان گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقوم نظام و پایه استحکام نظام اسلامی است.

علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان در نشست با خبرنگاران بیان کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی یکی از نقاط قوت و پایه استحکام نظام جمهوری اسلامی به شنار می رود.

وی اضافه کرد: رهبری فرزانه انقلاب امروز در بیاناتشان فرمودند که دولت، کشور و حکومت ما به نام جمهوری اسلامی است یعنی پایه این حاکمیت بر مبنای رای مردم و جمهور است.

استاندار همدان تاکید کرد: هر چه این رای قوی تر و حداکثری باشد به تقویت نظام و استحکام بنیان ها و بنیادهای او کمک می کند.

قاسمی فرزاد یادآوری کرد: تجربه سه سال ریاست جمهوری نشان می دهد وقتی مردم به فرد شایسته و لایق رای می دهند نتیجه کارآمدی در همه عرصه ها است.

وی ابراز امیدواری کرد امروز مردم با آگاهی و بصیرت لازم فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: آنچه که از صندوق رای خارج می شود ملاک و میزان است همانگونه که امام راحل فرمودند میزان رای ملت است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: رای و نظر مردم مورد احترام، تکریم و اطاعت همه است و رییس جمهور آینده رییس جمهور همه ایران است باید برنامه های او را تبعیت کرده و در راستای خدمت به مردم تلاش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha