استقرار شعبه سیار اخذ رای و بالگرد هوانیروز در فرودگاه ایلام

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: یک شعبه اخذ رای سیار و یک فرودند بالگرد هوانیروز ارتش در فرودگاه شهدای ایلام مستقر است.

وحید فروغی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شعبه سیار اخذ رای برای مسافران، کارکنان شیفت و نیروهای ساکن در خانه‌های سازمانی فرودگاه مستقر است.

وی افزود: امروز فرودگاه شهدای ایلام ۲ پرواز به مقاصد مشهد و تهران از سوی شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر دارد.

فروغی‌زاده یادآور شد: همچنین یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش از دیروز در این فرودگاه مستقر شده است.

وی در خصوص هدف از استقرار این بالگرد توضیح داد: این بالگرد برای اخذ رای مناطق سخت‌گذر استان در فرودگاه شهدای ایلام استقرار دارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: این بالگرد در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد انتخابات استان، برای اخذ رای به مناطق سخت‌گذر اعزام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش امروز هشتم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha