جمع‌آوری آرای زائران در پایانه مرزی مهران از طریق شعبه سیار انجام می شود

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: یک شعبه اخذ رای سیار در پایانه مرزی مهران دایر شده که آرا زائران عتبات عالیات( ورودی و خروجی) را اخذ می کند.

"علی‌عباس شفیعی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر این، به منظور جمع‌آوری آرای ساکنان مناطق روستایی دور افتاده و کارکنان شاغل در شرکت‌هایی نظیر سامانه گرمسیری، میادین نفتی و پاسگاه‌های مرزی ۹شعبه نیز پیش بینی و همزمان با آغاز رای‌گیری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با ذکر اینکه از این تعداد شعبه سیار چهار مرکز در شهر مهران و ۶ مرکز نیز در صالح آباد دایر است، ادامه داد: علاوه بر این ۲۲شعبه ثابت در شهرستان مهران دایر شده که در مجموع ۳۲ شعبه در این شهرستان کار جمع‌آوری آرا را انجام می‌دهند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha