حضور یکپارچه در پای صندوق های رای مهر باطلی بر نقشه های دشمنان است

ارومیه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور یکپارچه و متحد ملت ایران در انتخابات تلاش دشمنان برای خالی ماندن پای صندوق های رای را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی روز شنبه در نشست تخصصی ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع آذربایجان غربی افزود: دشمن در صد این است تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و از صدر اسلام هم چنین بوده است چنانکه منافقان سعی می کردند حضور مسلمانان در کنار پیامبر اسلام را کم کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند و یا هیچ مشارکتی صورت نگیرد و مردم پای صندوق های رای نروند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دشمنان انقلاب تمام قد نه تنها در برابر جمهوری اسلامی بلکه در برابر ملت های مسلمان جهان قد علم کرده اند آنها با هم عهد و پیمان بسته اند برعلیه مسلمانان چنانکه امروز در غزه دست به جنایت می زنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: ایران اسلامی طلایه دار مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و این کشور از اقتدار بیشتری برخوردار است و بهتر می تواند مقابل استکبار بایستد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به شهید جمهور گفت: آیت الله رییسی در عرض سه سال، مجاهدانه در مدیریت اجرایی کشور تلاش کرد او آرامش نداشت و شب و روز در تلاش بود و استراحتی نداشت.

وی افزود: ما باید از این قضیه عبرت بگیریم و بدانیم انسان هراندازه مقام و مرتبه اش بالا باشد وقتی برنده میدان هست که دستورات الهی را در جامعه پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: اگر در اعمال خود خدا را در نظر نگیریم غیر از خسران چیزی نصیب ما نخواهد شد بنابراین اگر نیتمان خالص نباشد غیر از ناملایمات چیزی به ما نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: در تبلیغ معارف اهل بیت (ع) و در عمل به فرمایشات آنها تلاش کنیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی نیز دراین نشست اظهارکرد: فرمایش مقام معظم رهبری و راهبرد ایشان و بدرقه شهدای خدمت وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع پدران معنوی شهرها هستند.

وی افزود: پس از شهادت رییس جمهور شهید امید می رود مردم با حضور پرشور در انتخابات حماسه ای دیگر خلق کنند و امید می رود رییس جمهور بعدی راه رییس جمهور شهید را ادامه دهد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین امید است با حضور مردم از این مرحله حساس به خوبی عبور کرده و به نتیجه مطلوب برسیم.

حضور یکپارچه در پای صندوق های رای مهر باطلی بر نقشه های دشمنان است

دشمنان به قوی بودن نظام رشک می برند

امام جمعه بوکان هم در این نشست اظهارکرد: با انسجام و برادری حضور حداکثری در پای صندوق های رای خواهیم داشت.

ماموستا عباس احمدی با اشاره به رییس جمهور شهید گفت: ایشان شخصیتی خستگی ناپذیر بودند و با خلوص نیت به مردم خدمت می کردند.

وی همچنین به دشمنان کشور اشاره کرد و گفت: اکثر تمدن ها و در راس آنها آمریکا و اسراییل علیه اسلام و تخریب اسلام کار می کنند و هزاران برنامه طراحی می کنند.

امام جمعه بوکان با بیان اینکه آذربایجان غربی سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان است گفت: ما همواره برادرانه باهم زندگی کرده ایم و به زندگی خود ادامه خواهیم داد و برادرانه درپای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

ماموستا احمدی افزود: همچنین با انسجام، انتخاب اصلح را برای ریاست جمهوری انجام داده و سعی خواهیم کرد اصلح ترین و صالح ترین فرد را انتخاب کنیم.

امام جمعه بوکان اظهارکرد: با انسجام و انتخاب اصلح و حضور پرشور کاری خواهیم کرد که دشمنان از حسادت و ناراحتی بمیرند.

دشمنان چشم به انتخابات ایران دوخته اند

امام جمعه سلماس هم گفت: دشمنان چشم به انتخابات ایران دوخته اند جوانانمان بدانند این انتخابات، اقتدار ما را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام ابراهیم طباطبایی ادامه داد: امروز تمام کفر در برابر اسلام ایستاده و تلاش می کند که این انتخابات برگزار نشود و یا کمرنگ برگزار شود.

امام جمعه سلماس ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات تقویت هویت، اسلامیت و انسانیت است و همچنین شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست.

عدم حضور مردم پای صندوق های رای خواسته دشمنان

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ نیز اظهارکرد: دشمنان تلاش می کنند تا مردم پای صندوق های رای حضور نداشته باشند.

ماموستا خالید رسول زاده افزود: هدف آنها ایجاد انشقاق میان ملت و حاکمیت است بنابراین برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کرده و ملت را به حضور حداکثری دعوت کنیم.

وی مشارکت در انتخابات را ارمغان انقلاب اسلامی دانسته و افزود: ما نعمتی داریم بنام انقلاب اسلامی انقلابی که برخلاف انقلاب های متعددی که در جهان روی داد و پس از مدتی از میان رفت همچنان پا برجا مانده است.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ افزود: هنوز شعارهای انقلاب اسلامی که در سال ۱۳۴۲ زده شد شعارهایی چون استقلال و آزادی افول نکرده و پا برجا مانده است.

وی افزود: انتخابات و مشارکت در انتخابات برخاسته از شعار استقلال آزادی انقلاب اسلامی است که ما می توانیم در سرنوشت خود سهیم باشیم و مسائل را درداخل کشور و مرزهای خود انجام دهیم.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ به شهادت آیت الله رییسی اشاره کرد و گفت: دراین مدت ما دیدیم چطور مقام معظم رهبری با درایت خود عمل کرد و همچنین در ۱۴ خرداد فرمود من دلم برای شهید رییسی سوخت بنابراین باید رییس جمهوری را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه این شهید باشد.

ماموستا رسول زاده افزود: ما نمی توانیم معیشت را تنها به گردن تحریم ها گره بزنیم و بگوییم چون با آمریکا رابطه نداریم چنین وضعی هست و باید در برابر او زانو بزنیم و دست گرگ ها را بفشاریم.

وی افزود: کسانیکه براین عقیده اند اینها با ولایت فقیه زاویه دارند و برخورد دوگانه ایی با مسائل می کنند.

حضور در انتخابات بی اثر بودن تحریم ها را نشان می دهد

امام جمعه نقده هم اظهارکرد: حضور و مشارکت پرشور در انتخابات بی اثر بودن تحریم ها را نشان می دهد و این مهم را ثابت می کند تحریم ها خللی در اراده ملت ایران نتوانسته اند بوجود بیاورند.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا افزود: این حضور مشخص می کند دشمنان نتوانستند با فشار بر مردم ایران نقشه های خود را عملی کنند.

به گزارش ایرنا، نشست مشترک ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع با حضور علمای اهل تسنن و تشیع برگزارشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha