مشارکت حداکثری در انتخابات یک نیاز ملی است

‍سنندج- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت و نیاز ملی در راستای حفظ استقلال و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مظهر رسیدن نظام به اهداف بلند مدت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در راستای ایجاد امنیت، آسایش و رفاه اجتماعی جامعه است، شرکت در انتخابات را صحنه عزت و حماسه‌ ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رای به هر کدام از نامزدها، رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

پیشکاری اضافه کرد: انقلاب ما مردمی است و ادامه و حفظ آن نیز با حضور توسط مردم انجام می شود و رأی آنها در پیشبرد امور موثر و تاثیر گزار خواهد بود.

مشارکت حداکثری در انتخابات یک نیاز ملی است

پیشکاری شرایط کشور را با توجه به شهادت رئیس جمهور شهید، اوضاع منطقه و کینه ورزی دشمنان انقلاب، حساس خواند و با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب نیاز به آبیاری و مراقبت دارد، شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو را گامی به سوی توسعه کشور دانست.

وی به خدمات وزارت کار به جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه این وزارتخانه بیش از ۷۵ درصد از جامعه کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است، از تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، انجمن های صنفی، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید خواست با حضور حداکثری در انتخابات زمینه پیشرفت، آبادانی و توسعه اقتصادی در کشور را فراهم آورده و همچنین با این حضور قدردان خدمات نظام و دولت شهید رئیسی باشند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha