۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85523117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در چله خدمت شهید جمهور در گلستان افتتاح شد 

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: دربازه زمانی ۴۰ روزه پس از شهادت شهید جمهور ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در استان گلستان افتتاح شد که 20 هزار میلیارد ریال آن مربوط به بخش راه بود .

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در ستاد خبری انتخابات اظهار کرد: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی در شورای اداری عهد بستیم پرچمی که جمهور شهید برافراشتند هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت بدون توجه به آنکه چه کسی ماندنی یا رفتنی و یا نتیجه انتخابات چهاردهم چه میشود در مسیر شهید رئیسی قدم برداشتیم.

وی گفت: در کمتر از ۴۰ روز از شهادت شهید رئیسی، الگوی عملی جدیدی پیش روی ما قرار گرفت و کسی که بخواهد گزینه اصلح انتخاب کند انتخاب نزدیک‌ترین فرد به شهید رئیسی به عنوان الگوی حسنه عملی و میدانی بهترین شاخص است.

استاندار گلستان با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در استان گلستان وجود داشت، تصریح کرد: در سایه حمایت‌های دولت سیزدهم ۵۲ نقطه حادثه‌خیز در استان گلستان ایمن‌سازی شده و به زودی به ۶۰ نقطه می‌رسد.

زنگانه با بیان اینکه در بخش برق منطقه ۳۲ هزار میلیارد ریال پروژه در گلستان افتتاح و ۹۰ هزار میلیارد ریال پروژه در دست اجرا قرار دارد، یادآور شد: در حوزه توزیع نیروی برق نیز بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح شد که همگی از یادگاران شهید رئیسی است.

وی اعتبارات تملک دارایی استان گلستان در دولت شهید رئیسی را ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در زمان مشابه این دولت اعتبارات تخصیص یافته به استان نسبت به دولت قبل تنها ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده که در دولت سیزدهم رشد ۶ برابری داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه اقدامات دولت شهید رئیسی در گلستان بی‌سابقه بوده است، یادآور شد: پس از ۴۰ روز از شهادت رییس جمهور نه تنها خللی در کشور رخ نداده بلکه رییس جمهور بعدی در حال تعیین است که این مساله افتخار جمهوری اسلامی است. ایران اسلامی علاوه بر نعمت بزرگ قانون اساسی از نعمت بزرگ ولی فقیه برخوردار است که ما را از بزنگاه ها و بحران‌ها عبور می‌دهد که باید قدردان این نعمت باشیم.

زنگانه با بیان اینکه رییس جمهور عزیز همچون شهید رجایی مردمی و مانند شهید بهشتی مظلوم بود، خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت ۳۳ ماهه دولت شهید رئیسی ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروزه در حوزه آب و فاضلاب گلستان اجرا شده که تعیین تکلیف پروژه ۳۰ سال بر زمین مانده گنبدکاووس از جمله این پروژه‌ها بود.

وی از حفر ۱۰۰ چاه جدید در دولت شهید رئیسی در استان گلستان خبر داد و افزود: در دولت شهید رئیسی در هر ۱۰ روز یک چاه جدید در استان حفر شده و در نتیجه اقدامات انجام شده، مردم گرگان در اوج گرما کمترین تنش آبی را داشتند حال آنکه در ابتدای دولت سیزدهم مردم گرگان با قطعی ۱۸ ساعته آب مواجه بودند.

استاندار گلستان یادآور شد: در سایه حمایت‌های دولت سیزدهم هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام گلستان به کمتر از ۷۰۰ پروژه رسیده است.

زنگانه با بیان اینکه در حوزه مسکن ۶۲ هزار واحد در مراحل مختلف در حال ساخت است و در این دولت مردمی بیش از هشت هزار واحد به مردم گلستان تحویل شد، خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار واحد مسکونی روستایی در دست ساخت قرار دارد.

۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در چله خدمت شهید جمهور در گلستان افتتاح شد 

وی احیای خلیج گرگان را از اقدامات مهم دولت شهید رئیسی در گلستان برشمرد و خاطرنشان کرد: اهمیت این مساله تا جایی بود که یکی از مجلات خارجی از احیای خلیج گرگان به عنوان بزرگترین پروژه احیای محیط زیستی یاد کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه در حوزه ترانزیت بین‌المللی تردد کامیونی در مرز اینچه‌برون در دولت سیزدهم از صفر به ۱۶۰ کامیون رسید، اظهار کرد: در دولت شهید رئیسی سهم گلستان از صادرات کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۰ درصد و سهم صادرات استان به قزاقستان نیز به بالای ۳۰ درصد رسید که همه این اقدامات نشانه عملگرایی شهید رئیسی بوده است.

زنگانه تاکید کرد: در انتخابات سرنوشت‌ساز امروز مردم ایران از همه اقوام پرشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در استان گلستان نیز خبرهای خوبی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به گوش می‌رسد.

استاندار گلستان ادامه داد: مشارکت پرشور گلستانی‌ها تا این لحظه در حالی است که بخش عمده‌ای از مردم استان مشغول کار کشاورزی هستند لذا انتظار می‌رود حضور مردم استان در ساعات عصر بیشتر شود.

وی با بیان اینکه انتخابات کاملا سالم در گلستان در حال برگزاری است، تصریح کرد: براساس قانون مترقی اساسی مکانیزم‌های بسیار خوبی در انتخابات پیش‌بینی شده و با تدابیر صورت گرفته هیچ بن‌بستی در آن وجود ندارد و بروز تخلف و تقلب در این رویداد مهم سیاسی محال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha