۲ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در بیجار را بر عهده دارند

سنندج- ایرنا- فرماندار بیجار گفت: حدود ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را بر عهده دارند.

محمد حسین محبیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح و همزمان با آغاز رای گیری، مردم این شهرستان حضور پرشوری در شعب اخذ رای داشته و با توجه به گرمای هوا و همچنین کار کشاورزی، از این ساعت به بعد حضور مردم پررنگ تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار رای‌گیری این دوره از انتخابات در شهرستان بیجار در ۱۱۵ شعبه اخذ رای انجام می شود، گفت: از این تعداد شعب اخذ رای ۴۲ شعبه ثابت و ۷۳ مورد نیز ثابت است و در مجموع ۴۴ شعبه شهری و ۷۱ شعبه روستایی است.

فرماندار بیجار از مردم خواست حضور خود در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و در سریعترین زمان ممکن به نزدیک ترین شعب محل سکونت خود مراجعه کرده و سهم خود در سرنوشت استان و کشورشان را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است لذا انتظار می رود مردم با حضور آگاهانه و بابصیرت خود در عرصه فردی توانمند و لایق را برای آینده کشور انتخاب کنند.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha