۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85523005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور حداکثری مردم سروآباد در انتخابات ریاست جمهوری

سنندج- ایرنا-  فرماندار شهرستان سروآباد گفت: مردم این شهرستان از ساعت اولیه آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای داشته اند.

حسن زارعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم این شهرستان در انتخابات اسفند سال گذشته مشارکت ۵۰ درصدی داشتند و در این انتخابات هم تاکنون حضور پرشوری دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بین شهرستان های کردستان مربوط به سروآباد بود، افزود: از مردم همیشه در صحنه سروآباد که همواره با حضور پرشور خود حماسه آفریدند، قدردانی می کنیم.

فرماندار شهرستان سروآباد بیان کرد: در این دوره از انتخابات ۶۲ صندوق ثابت و سایر در این شهرستان دایر شده و آراء مردم را جمع آوری می کند.

زارعی با اشاره به اینکه ۹۵۰ نفر عامل اجرایی، ناظر و بازرس در شعبه های اخذ رای حضور دارند، اضافه کرد: انتخابات مظهر و منشاء استقلال، اقتدار و امنیت ملی است و شرکت در آن تکلیف و واجب شرعی است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha