رییس ستاد انتخابات: روند رای‌گیری در آذربایجان‌غربی مطلوب است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: روند رای گیری در حوزه ها و شعب مختلف استان مطلوب بوده و مشکلی وجود ندارد.

رضا ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نخستین ساعات امروز، روند اخذ آرای شهروندان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای همچنان مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد: مشکلی تاکنون گزارش نشده و امکانات لازم برای استمرار روند رای گیری فراهم است.

وی ادامه داد: ۴۲ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان در این دوره به شمار می روند.

رای دهندگان با شناسنامه یا کارت ملی می توانند در رای گیری شرکت کنند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: در انتخابات مجلس برای رای دادن پنج سند می توانست ارائه شود اما دراین دوره تنها ۲ سند شامل اصل کارت ملی و شناسنامه برای احراز هویت و رای دادن لازم است و همچنین شناسنامه ها نیز ممهور به مهر نخواهند شد.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم تا رای دادن را به ساعت های آخر محول نکنند تا با تراکم در شعب اخذ رای مواجه نشوند.

به گزارش ایرنا،زمان رای گیری طبق تصمیم وزارت کشور تا ساعت ۲۰ در استان های مختلف و به تبع آن آذربایجان غربی تمدید شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha