فرماندار بروجرد از آغاز شمارش آرا در مناطق روستایی شهرستان خبر داد

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: شمارش آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰۰شعبه اخذ رای مناطق روستایی در این شهرستان آغاز شد.

مسلم مرادی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات در مجموع ۲۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان بروجرد ایجاد شد که حدود ۲۲۰ صندوق آن ثابت و مابقی سیار است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۰ شعبه در مناطق شهری و ۱۰۰ شعبه نیز در روستاهای شهرستان بروجرد شامل بخش های مرکزی، اشترینان و شیروان کار اخذ آرا مردم را بر عهده داشتند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه در مجموع پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارت کار برگزاری انتخابات دراین شهرستان را برعهده دارند، شهرستان بروجرد دارای ۲۰۰ روستا با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در سه بخش شیروان، اشترینان و مرکزی است.

مرادی به نقش روستاییان در حراست و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: روستاییان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حاضر بوده اند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داخل و خارج کشور از صبح امروز آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha