۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85523192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرای مردم شهرستان ابهر در ۱۰۲ شعبه جمع آوری می‌شود

زنجان - ایرنا - فرماندار ابهر گفت: ۱۰۲ شعبه آرای مردم شهرستان‌ ابهر را جمع آوری می‌کند که از این تعداد ۶۶ شعبه به صورت ثابت شهری در نظر گرفته شده است.

احمد ذوالقدر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون روند رای گیری در سطح شهرستان به نحو مطلوبی در جریان است، افزود: با توجه به ساعت های پایانی رای گیری، بر میزان مشارکت کنندگان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبات اخذ رای، سه صندوق نیز به صورت سیار شهری در نظر گرفته شده است، گفت: مابقی صندوق ها نیز برای رای گیری در روستا های ابهر پیش بینی شده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه فصل کار کشاورزی موجب شده است بسیاری از افراد در ساعات پایانی برای رای دهی به شعبات مراجعه کنند، ادامه داد: پیش بینی ها بر شلوغی ها شعبات اخذ رای در ساعات پایانی مهلت تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعالانه ای دارند، اظهار داشت: زمان رای گیری طبق اعلام وزارت کشور ادامه خواهد یافت.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: بررسی ها بیانگر آن است که میزان مشارکت مردم ابهر در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با انتخابات مجلس افزایش دارد.

شهرستان ابهر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بنا بر اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان، بیش از یک هزار نفر از نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای استان حضور دارند که این موضوع به شفافیت هرچه بیشتر فرآیند انتخابات کمک می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری در استان در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در حال برگزاری است و نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور ایران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha