۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85522939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: ۳۰ شعبه ثابت و سیار رای گیری در سلطانیه فعال است

زنجان ایرنا- فرماندار سلطانیه گفت: ۳۰ شعبه ثابت و سیار رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقاط شهری و روستایی شهرستان فعال است.

محمدرضا براتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پنج شعبه به شهر سلطانیه، سه شعبه به روستای ویر، ۲ شعبه به روستای خیرآباد و یک شعبه نیز به شهر جدید گوزلدره اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: همچنین پنج صندوق برای پنج روستای شهرستان و نیز شعبات سیار در مابقی روستاها در نظر گرفته شده است.

این مسوول ادامه داد: از مجموع ۳۲ هزار نفر جمعیت شهرستان بیش از ۲۳ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی با اشاره به حضور شهروندان سلطانیه در شعبات اخذ رای از ابتدای صبح و حتی قبل از آغاز زمان رای گیری، اضافه کرد: شهروندان این شهرستان برای حضور در این رویداد سیاسی مهم و تاثیرگذار از همان ساعات اولیه صبح با شور و اشتیاق خاصی حضور یافتند.

فرماندار سلطانیه خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود میزان مشارکت شهروندان سلطانیه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

بنا بر اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان، بیش از یک هزار نفر از نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای استان حضور دارند که این موضوع به شفافیت هرچه بیشتر فرآیند انتخابات کمک می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری در استان در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در حال برگزاری است و نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha