۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85523034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار طارم: ۳۷ شعبه سیار رای گیری در شهرستان فعال است

زنجان - ایرنا - فرماندار طارم گفت: ۵۵ شعبه رای گیری در شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۳۷ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت است.

رضا انبارلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای، افزود: حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای از ساعات نخستین رای گیری محسوس بود.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشت کشاورزان طارمی از محل کار در هنگام عصر پیش بینی می شود میزان مشارکت شهرستان در این رخداد ملی افزایش یابد.

این مسوول از شهروندان طارمی درخواست کرد:هرچه سریعتر برای رای دادن اقدام کنند و آن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته ایم، گفت: تعرفه مورد نیاز شعبات تامین شده است و بیش از یک هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری این رویداد در سطح شهرستان مشارکت دارند.

بنا بر اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان، بیش از یک هزار نفر از نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای استان حضور دارند که این موضوع به شفافیت هرچه بیشتر فرآیند انتخابات کمک می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری در استان در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در حال برگزاری است و نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha