تخلف انتخاباتی در ایلام گزارش نشده است

ایلام - ایرنا - رییس دادگستری ایلام گفت: هیچ موردی از تخلفات انتخاباتی و امنیتی تاکنون در فرایند انتخابات امروز استان ایلام گزارش نشده است.

عمران علیمحمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه قضا در استان ایلام از همان ابتدای شروع برگزاری ثبت نام کاندیداها و شروع به کار تبلیغات نامزدهای تایید صلاحیت شده و نیز انتخابات امروز برنامه ریزی های لازم برای تامین امنیت این همه پرسی مهم را اندیشیده است.

وی افزود: تدابیر امنیتی در تمام شعب اخذ رای استان اتخاذ شده است تا انتخابات در فضایی سالم و بدور از هرگونه چالشی برگزار شود.

علیمحمدی ادامه داد: در تمام شهرستان‌های استان قضات کشیک و ضابطان قضایی تا پایان فرایند رای گیری حضور دارند تا به تخلفات احتمالی رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، مورد را به ستاد انتخابات و فرماندار شهرستان محل سکونت خود اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رأی شامل ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت در هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می‌شود.

۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی امروز میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیات اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ۳۰ اردیبهشت ماه و شهادت وی و همراهانش امروز هشتم تیرماه در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha