۴۰ نفر از خبرنگاران گناباد انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را پوشش می دهند

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ۴۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاری های ملی و کانال‌های خبری و رسانه های محلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را پوشش می دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رسانه های ارتباط جمعی در راستای وظایف خود نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان گناباد دارند و از قبل از انتخابات در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه و امروز هشتم تیرماه هم در فرایند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انعکاس اخبار و گزارشهای خبری و تصویری به نقش خود عمل کردند.

وی ادامه داد:‌ مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان حضور پرشوری در انتخابات داشتند و از ساعتهای ابتدایی انتخابات با حضور در شعب اخذ رای به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کردند.

فرماندار گناباد گفت: شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با حضور حداکثری مردم فراهم است و مردم این شهرستان بار دیگر حماسه ای دیگر از حضور خود در انتخابات رقم می زنند.

نصیری با اشاره به این که مردم گناباد حدود ۷۰ درصد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند ابراز امیدواری کرد که مردم این شهرستان به همین میزان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته باشند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۴۳ شعبه شهری و ۴۸ شعبه روستایی در شهرستان گناباد در حال برگزاری است و از این تعداد ۶۹ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار است.

۲ هزار نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان گناباد هستند و از مجموع ۶۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد سه هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha