اخلاق انتخاباتی در کردستان به طور مطلوب رعایت شده است

سنندج- ایرنا- رئیس دفتر شورای نگهبان در کردستان گفت: بحث بی طرفی و اخلاق انتخاباتی بخوبی در استان رعایت شده و تخلفی تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز مهتابی شامگاه جمعه در جریان بازدید استاندار کردستان از دفتر شورای نگهبان در سنندج با اشاره به اینکه براساس تصویب قانون در ۵۰ روز انتخابات ریاست جمهوری باید برگزار شود، اظهار کرد: با وجود برگزاری زودتر از موعد انتخابات این دوره تعامل و همکاری مطلوبی در ستاد انتخابات استان برقرار شد.

وی یادآور شد: مشکلی در برگزاری انتخابات در استان تاکنون وجود نداشته است و فقط در برخی روستاها مشکل آنتن دهی وجود داشت.

رئیس دفتر شورای نگهبان در کردستان با بیان اینکه همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات بسیجی وار پای کار بودند، بیان کرد: بحث بی طرفی و اخلاق انتخاباتی بخوبی در استان رعایت شده است.

مهتابی یادآور شد: امیدواریم خروجی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشد.

برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی در کردستان

استاندار کردستان هم در این نشست با اشاره به اینکه در بازدیدی که از چند شعبه اخذ رای در سنندج داشته، شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات بوده است، اظهار کرد: این دوره از انتخابات یکی از انتخاباتی بوده که بدون هیچ مشکلی در استان در حال برگزاری است.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن قدردانی از اعضای شورای نگهبان و دیگر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات، گفت: امید می رود همین روند تا پایان ادامه یابد.

هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار در سطح استان کردستان مستقر شده و آماده دریافت رای از سوی مردم است.

اعضای هیات اجرای در محل فرمانداری و بخشداری‌ها وجود دارد و اگر بحث و اعتراضی وجود دارد به سرعت رسیدگی می شود. نمایندگان نامزدها هم در شعب اخذ رای حضور دارند. ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی و انتظامی در این دوره از انتخابات حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha