۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85523743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم آشپزخانه در اسدآباد

همدان- ایرنا- رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد از صدور جریمه یک میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم آشپزخانه در این شهرستان خبر داد.

رضا بنی اردلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد به پرونده قاچاق کالا شامل هشت دستگاه همزن برقی، ۱۴ دستگاه اتو، ۱۳ کارتن قابلمه پنج تیکه و ۱۴ دستگاه دیگر لوازم آشپزخانه به ارزش ۸۱۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

بنی اردلان خاطرنشان کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۸۱۱ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اسدآباد از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

برخورد قاطع با رعایت نکردن فرمول ساخت آرد تولیدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریالی مدیرعامل یک کارخانه به دلیل استفاده نکردن مکمل آهن در آرد تولیدی خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: پرونده کم فروشی آرد تولیدی برای رعایت نکردن فرمول ساخت مواد خوردنی در یک کارخانه آرد به ارزش ۱۲۳ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز، واحد متخلف را به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: بازرسان مرکز بهداشت در ۶ مرحله بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی موتورسیکلت در چنگال قانون

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان گفت: قاچاقچی موتورسیکلت به پرداخت ۷۳۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم آشپزخانه در اسدآباد

قاسم بازدار اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان تویسرکان به پرونده قاچاق موتورسیکلت رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

بازدار گفت: ماموران پلیس ناحیه انتظامی تویسرکان، محموله قاچاق را از یک نیسان وانت کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha