۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85582169
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی ادکلن در همدان

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85582169
جریمه میلیاردی برای قاچاقچی ادکلن در همدان

همدان- ایرنا- رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه سه میلیارد و ۵۴ میلیون ریالی قاچاقچی ادکلن در همدان خبر داد.

محمد موسی فلاح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق کالا شامل ۵۹۲ عدد ادکلن به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح اظهار کرد: همچنین شعبه متخلف را معادل ارزش وسیله نقلیه به پرداخت ۹۱۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در محور همدان به قزوین از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی ادکلن در همدان

قاچاق نافرجام کالا در شهرستان اسدآباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از صدور جریمه سه میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریالی برای قاچاق کالا خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد به پرونده قاچاق کالا شامل ۲۵ دستگاه همزن برقی، ۱۸ دستگاه قهوه ساز و ۲۴۹ عدد کاپشن به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مرضیه یونسی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

وی اظهار کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اسدآباد با برگزاری طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور اسدآباد به کنگاور از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی ادکلن در همدان

تعزیر برای قاچاقچی کولرگازی در کبودرآهنگ

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

محمد فضلعلی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق ۲ دستگاه کولر گازی به ارزش ۵۰۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فضلعلی خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۵۰۷ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کبودرآهنگ در حین گشت زنی در محور کمربندی امیرآباد از یک دستگاه وانت محموله کالا را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha