۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85612632
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی فرجام قاچاق سوخت در همدان

۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85612632
جریمه میلیاردی فرجام قاچاق سوخت در همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریالی راننده و مالک کامیون حامل کالای قاچاق خبر داد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده حمل ۶ هزار به ارزش یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف ردیف اول را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت سه میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی اظهار کرد: در ادامه رسیدگی، شعبه اتهام در اختیار قراردادن وسیله نقلیه برای حمل کالای قاچاق را محرز و متخلف ردیف دوم را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش سوخت محکوم کرد.

وی ادامه داد: در پی گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک کامیون باری، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه میلیاردی فرجام قاچاق سوخت در همدان

ضبط موتورسیکلت قاچاق در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شرکت عرضه کننده یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان همدان به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

یونسی افزود: پرونده نگهداری و عرضه یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال در شعبه سوم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری و عرضه کالای قاچاق را محرز وعلاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان، موتورسیکلت قاچاق را کشف و گزارش آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه میلیاردی فرجام قاچاق سوخت در همدان

دریافت جریمه از قاچاقچی سیگار در قهاوند

یونسی همچنین از دریافت جریمه سه میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در شهرستان قهاوند خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۶۱ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری و عرضه کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه این واحد صنفی را دریافت کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قهاوند کالای قاچاق را در یک واحد صنفی دخانی کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha