۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85520410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده قاچاق ۶۷ دستگاه لوازم آشپزخانه روی میز تعزیرات اسدآباد

همدان- ایرنا- رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد از صدور جریمه یک میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریالی برای قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

رضا بنی اردلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه جاروبرقی، ۶ دستگاه اتو، ۱۳ کارتن انواع قابلمه، ۳۲ عدد فلاسک چای و ۲۳ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنی اردلان گفت: همچنین شعبه به ازای ضبط خودرو حامل، متخلف را معادل ارزش آن به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان اسدآباد از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه پنج میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت پنج میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۲۳۸ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال رسیدگی و متخلف به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کود شیمیایی، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت ۹۵۷ میلیون ریالی قاچاقچی ارز در شهرستان ملایر

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۹۵۷ میلیون ریالی قاچاقچی ارز خبر داد و گفت: پرونده قاچاق هزار و ۷۰۰ دلار به ارزش ۹۵۷ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

سعید کریمی افزود: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی و نداشتن اظهار نامه ارزی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ارز کشف شده، متخلف را به پرداخت ۹۵۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر با کشف ارز قاچاق از یک خودرو وانت حامل کالای قاچاق ، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha