۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85523891
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ تیم از گیلان جواز حضور در لیگ برتر بولینگ باشگاه‌های کشور را کسب کرد

رشت - ایرنا - رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: ۲ تیم از گیلان جواز حضور در لیگ برتر بولینگ باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

سارنگ بزرگ چنانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابتهای لیگ برتر بولینگ باشگاه‌های کشور از ۱۸ تیر ماه با حضور ۱۴ تیم در تهران برگزار می‌شود که تیمهای بولینگ شهرباران و کلینیک ساختمانی نورفکری از گیلان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود: همچنین امید فتحی و محسن میرکاظمی ۲ ورزشکار شایسته استان گیلان نیز، در رقابتهای انفرادی بولینگ که همزمان با مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه رشته‌های بیلیاردی و همچنین بولینگ طی چند سال اخیر رشد بسیار خوبی در استان گیلان داشته که هم اینک شاهد حضور ۲ تیم از این استان در لیگ برتر بولینگ کشور هستیم و ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف رشته‌های بیلیاردی نیز می‌درخشند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان به میزبان سه مسابقه نیز اشاره و بیان کرد: بیست و سومین دروه رقابتهای اسنوکر قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور ۸۵ شرکت کننده از روز دهم تیر ماه به میزبانی گیلان و در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: همچنین سومین دوره مسابقات ناین بال زیر ۱۹ سال کشور ۱۶ تیر ماه و چهاردهمین دوره رقابتهای اسنوکر زیر ۲۱ سال کشور نیز، روز ۱۸ تیر ماه جاری به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم که این رقابتها در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود و همچنین ورزشکاران گیلانی بتوانند با درخشش در این رقابتها، مقام و مدال‌های ارزشمندی را کسب کنند، ضمن اینکه امیدواریم ۲ تیم بولینگ این استان نیز در رقابتهای لیگ برتر کشور بدرخشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha