مدیرکل ورزش: اعتبار تکمیل بزرگترین زورخانه کشور در همدان تامین شد

همدان-ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیل بزرگترین زورخانه کشور در این استان تامین شده است.

علی حقیقی روز شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار خوبی برای احداث زورخانه بین‌المللی همدان جذب شده و امیدواریم با سرعت بخشیدن به احداث این طرح، به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی با قدردانی از پیگیری‌های حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در اختصاص اعتبار مالی مورد نیاز برای تکمیل این طرح، اضافه کرد: یکی از مواردی که با توجه به پتانسیل موجود در استان همدان باید به آن توجه ویژه‌ای شود بحث ورزش باستانی و زورخانه‌ای است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در جامعه وظیفه همه متولیان و برنامه‌ریزان است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی در حوزه همگانی و قهرمانی تاکید ویژه دارند، اظهار داشت: موضوع دیگری که مورد عنایت و تاکید ایشان است بسط و گسترش ورزش زورخانه‌ای و باستانی در کشور است چراکه این ورزش با آموزه‌های دینی ما عجین شده است.

حقیقی افزود: در استان همدان این مهم طی سالیان گذشته در دستور کار قرار گرفته شده و در این راستا پروژه زورخانه بین‌المللی همدان بنا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: طی دو سال اخیر سالن سالن باستانی در نهاوند، فامنین و مریانج به بهره برداری رسیده و سالن‌های باستانی بهار و تویسرکان نیز پیشرفت خوبی داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha