۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85524490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس لرستان ۳۰ هزار و ۱۸۴ ماموریت انجام داد

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85524490
اورژانس لرستان ۳۰ هزار و ۱۸۴ ماموریت انجام داد

خرم آباد - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۱۳۳ هزار و ۱۶۹ تماس از ابتدای سال جاری تاکنون با اورژانس استان برقرار و منجر به انجام ۳۰ هزار و ۱۸۴ ماموریت شده است.

محسن آدینه وند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تعداد کل ماموریت های غیر تصادفی استان در سال جاری ۲۴ هزار و ۸۶۹ و ماموریت های تصادفی پنج هزار و ۳۱۵ مورده بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۸۶۲ مورد از تماس های دریافتی، مزاحمت تلفنی بوده است افزود: در این راستا ۲۴ هزار و ۶۹۰ بیمار به مراکز درمانی استان منتقل شده و سه هزار و ۹۲۲ مشاوره تلفنی توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این امسال ۴۳۴ ماموریت هوایی توسط بالگرد اورژانس لرستان انجام شد که اکثر این امدادرسانی ها در مناطق سخت گذر و کوهستانی بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: خرداد ماه امسال نیز ۱۰ هزار و ۳۴۷ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ استان ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۶ هزار و ۹۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۹۵۱ نفر نیز در محل حادثه از خدمات اورژانس استفاده کردند.

آدینه‌وند اظهار داشت: ماه گذشته، اورژانس هوایی استان ۵۱ سورتی پرواز داشته است که در این راستا ۵۰ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha