۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85524889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و معدوم سازی ۳۹۸ کیلوگرم مرغ فاسد در همدان

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85524889
کشف و معدوم سازی ۳۹۸ کیلوگرم مرغ فاسد در همدان

همدان- ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: ۳۹۸ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده که تاریخ مصرف آنها گذشته و برای فروش عرضه شده بود، کشف و معدوم شد.

کامران درخشنده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: عرضه کنندگان مرغ قطعه بندی(بسته بندی) تاریخ منقضی ، به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت کنترل دامپزشکی، از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار بوده و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر مواد پروتئینی خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه ضمن هشدار به عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود و شهروندان باید فرآورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز مجاز و تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز دام و طیور در خارج از کشارگاه، عرضه هرگونه گوشت گرم و منجمد بدون نشانه گذاری و تاریخ گذشته، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان از طریق شماره تلفن ۳۲۶۵۱۸۰۲_۰۸۱ یا سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

اداره کل دامپزشکی استان همدان با دارا بودن بیش از ۱۷۰ نفر پرسنل شامل دو معاونت، ۱۰ اداره فنی و ستادی و نیز ۹ شبکه دامپزشکی شهرستان فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha