هدف ما افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات است

اصفهان-ایرنا-رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان گفت: با اعلام نتایج انتخابات دور اول از غروب شنبه فعالیت ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اصفهان آغاز شد و آنچه که مورد نظر ماست، افزایش مشارکت مردم در انتخابات به نحو شایسته است.

مرتضی طهرانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد زیادی از مردم بدلایل مختلف در انتخابات گذشته شرکت نکردند و تلاش ما برآن است که، نظر این آحاد را برای شرکت در انتخابات جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دلیلی که ما برای مشارکت در انتخابات داریم,، بحران های زیادی است که کشور را فراگرفته و در موقعیتی هستیم که این بحران ها در حال سررسید شدن هستند.

طهرانی تصریح کرد: معتقدیم دولت قبلی به شدت ناتوان بود و نتوانست برای مهار بحران ها کاری انجام دهند و برخی که هم اکنون در معرض رای مردم قرار دارند، می خواهند راه دولت قبل را ادامه دهند.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان گفت: دولت قبلی به هیچ وجه موفق نبود و به هیچ کدام از قول های انتخاباتی خود نتوانست جامعه عمل بپوشاند و در زمینه معیشت و فرهنگ مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد و تلاش ما این است کشور را از این بحران نجات دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین توصیه ما به مردم این است که پای صندوق رای حاضر شوند و به کسی رای دهند تا باعث شود دیگر فیلترینگ و تحریم نداشته باشیم و کشور دنبال منازعات منطقه ای و بین المللی نرود تا بتوانم یک سیاست تعاملی مثبت با همه کشورها داشته باشیم.

وی افزود: مردم به کسی رای دهند که دوران ریاست جمهوریش، دختران و زنان در داخل آزار و رنج نبینند، دانشجویان بتوانند به تحصیل ادامه دهند و قصد مهاجرت نداشته و یا کمتر داشته باشند و بسیاری از معضلاتی که جامعه گرفتار آن هاست مانند گرانی، تورم و تحریم ها سرو سامان بگیرد و بهبودی در زندگی مردم ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌ گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان روز جمعه هشتم تیر ماه و همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات استان اصفهان، تعداد واجدین شرایط در این استان سه میلیون و ۷۵۹ هزار و ۱۱۲ نفر بودند و کل آرای ماخوذه یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۴۷ هزار معادل ۴۱ درصد بوده است.

در استان اصفهان سعید جلیلی با ۸۶۸ هزار و ۴۳۱ رای و کسب ۵۶/۷۳ درصد آرا اول، مسعود پزشکیان با ۴۲۸ هزار و ۹۸ رای و کسب ۲۷/۹۷ درصد آرا دوم شدند. همچنین محمدباقر قالیباف با ۱۳۹ هزار و ۹۷۹ رای و کسب ۹/۱۴ درصد آرا سوم و مصطفی پور محمدی با ۱۶ هزار و ۵۲۴ رای و کسب ۱/۰۸ درصد آرا چهارم شد.

بر اساس اعلام سخنگوی وزرات کشور مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیرماه جاری، برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha